Studying Law at Roma Tre

Information Session on Semester Abroad at Nagoya University

Friday, December 2 at 10:30 a.m. on Zoom

New seminar series: "Legal Officers at International Organisations"

The series offers the opportunity for students to hear a practitioner’s insight into the field of the law of international organizations and into life beyond the University.

A Historical Introduction to the Ukrainian Constitution

Comparative constitutional law course Prof. Simone Benvenuti Lecture by Professor Iryna Glushchenko (National University "Kyiv-Mohyla Academy") Tuesday, May 17, 2022, 4:00 p.m.

BLOCKCHAIN between law and regulation: WHERE DO WE STAND?

Thursday, May 12